سریع ترین راه دریافت تیک آبی اینستاگرام با تضمین صد در صد بازگشت هزینه

سریع ترین راه دریافت تیک آبی اینستاگرام با تضمین صد در صد بازگشت هزینه
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تیک آبی اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی

تیک آبی اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی

تیک آبی اینستاگرام چیست و نحوه دریافت آن به چه صورت است؟

تیک آبی اینستاگرام که آن را با عنوان Verified Badge هم می‌شناسیم، نمادی است که در کنار نام کاربری حساب افراد معروف دیده می‌شود. این نماد، تشخیص صفحات اصلی این افراد را از صفحات جعلی برای کاربران آسان می‌کند. لازم به ذکر است که تیک آبی اینستاگرام فقط برای اشخاص نیست و برندهای معروف یا موسسات عمومی نیز می‌توانند برای اعلام مالکیت یا اعتبار صفحات خود، اقدام به درخواست دریافت تیک آبی نمایند.

علامت تیک آبی کوچک را در کنار نام کاربری یا همان آیدی برخی از صفحه های مورد علاقه خود مشاهده کرده‌اید؟

این نشان آبی یا نماد خوش رنگ آسمانی به این معنی است که آن حساب کاربری به طور رسمی توسط اینستاگرام تایید شده است.

افراد، برندها و مشاغل دارای نشان تایید شده اینستاگرام، از اعتبار خاصی برخوردار هستند.

تیک آبی به افراد و برندهای مطرح در اینستاگرام داده می‌شود و وجود این تیک سبب می‌شود که کاربران از حساب‌های تقلبی یا غیرواقعی که با اهداف ناپسند، خودشان را شبیه به صفحه اصلی ساخته‌اند، دور باشند!

حساب‌های جعلی، کپی‌کننده‌ها و جعل‌کنندگان، اکانت‌های شناخته شده و تأثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی را هدف قرار می‌دهند و از شباهت خود برای فریب فالوورهای بی‌احتیاط استفاده می‌کنند.

در بدترین حالت، آن‌ها می‌توانند چهره برندهای معروف را خدشه‌دار کرده و افراد زیادی را فریب دهند. به همین جهت تیک آبی می‌تواند از چنین سوءاستفاده هایی جلوگیری کند و در اصل به همین دلیل است که چیزی به نام تیک آبی اینستاگرام یا بهتر بگوییم نشان تایید شده در اینستاگرام ایجاد شد.

تیک آبی گواهی اصالت در اینستاگرام بوده و به فالوورها نشان می‌دهد که شخص یا برندی که پشت حساب قرار دارد واقعی است و می‌توان به آن اعتماد کرد.

ارزش تیک آبی اینستاگرام:

این تیک آبی کوچک، برای تایید حساب های واقعی اینستاگرام مهم است و یک نماد نشان دهنده وضعیت اعتبار است. به هر حال، اگر تیک آبی اکانت اینستاگرام را به دست آورده اید، باید فردی "قابل توجه" باشید. به همین دلیل است که تأیید اینستاگرام یک نقطه عطف مهم برای رشد حساب ها است. با این حال، اگر می‌پرسید که دقیقاً چه کسی می‌تواند یک نمایه تأیید شده در اینستاگرام دریافت کند، این پلتفرم شرایط دقیق را کمی مبهم می‌گذارد.

آیا می‌توانم در اینستاگرام تأیید شوم؟

پاسخ این سوال کوتاه بوده و هر کسی می‌تواند اکنون درخواست آن را ارسال کند، البته لازم است بدانید که هیچ تضمینی وجود ندارد که اینستاگرام درخواست شما را حتما تایید کند. چرا که نشان آبی اینستاگرام تنها برای افراد مشهور، شخصیت‌های عمومی، برندهای جهانی یا اشخاصی که نام تجاری دارند، رزرو می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که اینستاگرام در صفحات راهنمای خود برای درخواست تیک آبی درج کرده است، بررسی درخواست تایید برای تایید صحت اکانت، تنها در حالتی رخ خواهد داد که اکانت مورد نظر معتبر، منحصر به فرد، کامل و برای سایر افراد قابل توجه باشد. علاوه بر این اینستاگرام روی تعداد فالوور بالا تاکید دارد اما عدد مشخصی برای آن ارائه نداده است.

خرید تیک آبی اینستاگرام:

خرید تیک آبی اینستاگرام!

هرگز سعی نکنید نشان تأیید خود را بخرید. هرگز به دوستی که به شما می گوید یک دوست یا آشنای دیگری دارد که برای اینستاگرام کار می‌کند و می‌تواند تیک تایید شما را تنها با پرداخت چند دلار دریافت کند، اعتماد نکنید. همچنین، هرگز به افرادی که برای شما ایمیل و یا لینک ارسال می‌کنند و می‌گویند که تأیید حساب اینستاگرام شما چقدر آسان است و از شما می‌خواهند که برای رسیدگی به این روند به آنها پول بدهید اعتماد نداشته باشید.

کلاهبرداران اینستاگرام می‌دانند که مردم و مشاغل در مورد تیک آبی اغراق می‌کنند. همچنین، توجه داشته باشید که برخی از آن‌ها در ظاهر شاید موجه به نظر بیایند. به خاطر داشته باشید که اینستاگرام هرگز پیام درخواست پول ارسال نمی‌کند یا با تلفن همراه شما تماس نخواهد گرفت.

علاوه بر این، بسیار مهم است که همیشه بازی را طبق قوانین انجام دهید. نادیده گرفتن شرایط خدمات اینستاگرام و دستورالعمل‌های انجمن، حساب کاربری شما را به حالت تعلیق در می‌آورد یا حذف می‌کند. بنابراین، فرآیند تأیید باید اخلاقی و واقعی باشد.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام در ۷ مرحله:

گرفتن تیک آبی ممکن است جزو اولویت های افراد حقیقی شناخته شده، بلاگرهای اینستاگرام و یا برندهای شناخته شده باشد. اما فهمیدن اینکه چگونه می توانید آن تیک آبی کوچک را برای خودتان دریافت کنید، بسیار گیج کننده است !

ما بهترین روش‌های تایید شدن در اینستاگرام را تجزیه و تحلیل، آزمایش و تحقیق کرده‌ایم و آن‌ها را در هفت مرحله ساده همراه با تعداد زیادی نکته قدرتمند برای دریافت نشان آبی در پروفایل خود، ارائه می‌کنیم.

نحوه تایید گام به گام در اینستاگرام:

فرآیند درخواست برای تایید اینستاگرام واقعا آسان است و شما فقط باید این مراحل را دنبال کنید:

۰۱- در صفحه اینستاگرام خود روی دکمه منو (menu) در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

۰۲- روی نماد تنظیمات (settings) ضربه بزنید.

۰۳- روی نماد حساب (account) ضربه بزنید.

۰۴- در انتهای صفحه روی گزینه درخواست تایید (Request Verification) ضربه بزنید.

۰۵- نام کامل، نام حرفه ای و دسته بندی خود را پر کنید.

۰۶- تصویری از مدارک شناسایی یا کسب و کار خود آپلود کنید.

۰۷- هنگامی که درخواست شما تکمیل شد، روی ارسال (send) کلیک کنید!

نکاتی مهم درخواست برای تیک آبی:

در قسمتی که باید Username را وارد کنید دقت کنید که دقیقا آیدی شما باشد (به صورت خودکار و غیرقابل تغییر نوشته شده است). در قدم بعد در قسمتی که باید Full name یا نام کامل را وارد کنید باید این نام مطابق مدارک هویتی که قصد ارائه آن را دارید باشد.

سپس قسمتی را که شناسه خود را در آن پیوست می کنید، حتما بخوانید! اگر برای کسب و کار یا نام تجاری درخواست تایید می‌کنید، به یک شناسه دولتی نیاز دارید که نام و تاریخ تولد شما (مانند گواهینامه رانندگی، گذرنامه یا شناسه ملی) یا اسناد تجاری مانند پرونده‌های مالیاتی. برای افرادی که در ایران زندگی می کنند، لازم است که از تصویر پاسپورت خود به این منظور استفاده کنند.

بعد از اینکه درخواست شما بررسی شد، چه درخواست شما تایید شود و چه رد شود پیغامی در قسمت نوتیفیکیشن برای شما ارسال می شود که با مشاهده آن می‌توانید ببینید که نتیجه درخواست رسمی کردن اکانت اینستاگرام چه چیزی است.

شرایط تیک آبی اینستاگرام:

توجه داشته باشید که یکی از شروط لازم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام این است که اکانت شما کامل بوده و اطلاعاتی از جمله نام، بیوگرافی، تصویر پروفایل و… برای سایرین قابل مشاهده باشد.

همچنین لازم است که برای گرفتن تیک ابی اینستا حداقل یک پست در صفحه خود داشته باشید. باید میزان سرچ اسم شما توسط سایر کاربران بالا باشد. از دیگر شروط مهم این است که معتبر باشید. برای واجد شرایط بودن، باید همانی باشید که می گویید، چه حساب شما نماینده یک شخص، یک تجارت یا یک برند باشد!

از شروط دیگر این است که منحصر به فرد باشید. فقط یک حساب برای هر فرد یا کسب و کار قابل تأیید است. حساب‌های طرفداران (فن پیج)، حساب‌های میم، و حساب‌های دیگرِ شما تایید نمی شود.

سوال های متداول کاربران درباره تیک آبی اینستاگرام:

در این بخش قصد داریم که برخی از مهم‌ترین سوالات کاربران را مرور کرده و پاسخ مناسبی را به آن‌ها ارائه کنیم.

۰۱- چه نوع حساب های کاربری می توانند تیک آبی بگیرند؟

همه نوع حساب در اینستاگرام مثل حساب های شخصی (personal)، حساب های سازنده (creator) و حساب‌های تجاری (business) می توانند تایید شوند و تیک آبی بگیرند.

۰۲- قیمت تیک آبی اینستاگرام چه قدر است؟

تیک آبی اینستاگرام کاملا رایگان است! اما ایجاد معیارهای آن نیازمند صرف زمان، تجربه و هزینه است.

۰۳- برای تایید شدن در اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارم؟

این یکی از سوالات متداول است و هرچند که تعداد فالوور نیز بین لیست معیارهای لازم برای بررسی وجود دارد اما گاهی وجود پررنگِ برخی معیارها (مثل میزان تعامل پیج و یا هویت شخص یا شرکت) ممکن است فاکتور تعداد فالوور را بی اهمیت کند.

۰۴- گرفتن تیک آبی اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

تایید شدن در اینستاگرام تاثیر مثبتی بر تلاش های بازاریابی شما در اینستاگرام دارد. در اینجا برخی از مزایای داشتن تیک آبی آورده شده است:

تایید شدن در اینستاگرام باعث ایجاد اعتماد می شود؛ تیک آبی به دنبال کنندگان شما اطمینان می دهد که واقعی هستید و حساب شما قابل اعتماد است.

شما به برخی قابلیت های اینستاگرام مثل پشتیبانی سریع، دسترسی پیدا می کنید.

آگاهی از برند را ایجاد می کند؛ تیک آبی اینستاگرام به دنیا می گوید که شما یک نفر هستید و با افزایش توجه می توانید مخاطبین بیشتری را به اکانت خود جلب کنید و از آن برای تعامل و فروش بیشتر بهره ببرید.

۰۵- چقدر طول می کشد تا پیج من در اینستاگرام تایید شود؟

فرآیند بررسی درخواست تایید اکانت اینستاگرام شما حدود ۲ تا ۳ هفته طول می‌کشد، اما اگر درخواست شما تایید نشود، یعنی صفحه شما هنوز معیارهای لازم را ندارد و شما نیاز به افزایش میزان تعامل، افزایش تعداد فالوورهای پیج خود و یا بهبود شهرت خود دارید، و طبیعتا زمان تایید برای هر شخص یا صفحه ای متفاوت است.

۰۶- اگر درخواست ما برای دریافت تیک آبی رد شد چه کار کنیم؟

اگر درخواست شما رد شد یعنی حداقل یکی از شرایطی که برای دریافت تیک آبی نیاز است را ندارید. در صورت رفع مشکل می‌توانید ۳۰ روز بعد دوباره درخواست خود را برای اینستاگرام از همان روش ارسال کنید.

ایجاد یک پروفایل حرفه‌ای:

شما هم می‌توانید پروفایل اینستاگرام خود را بهینه سازی کرده و شانس خود را برای دریافت تیک آبی بالا ببرید. برای این منظور می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

۰۱- بیو اینستاگرام خود را تکمیل کنید:

حتما اطلاعات تکمیلی را در مورد خود یا کسب و کارتان وارد کرده و مخاطبین خود را جذب کنید. هر چه قدر که وقت بیشتری برای این مورد بگذارید، بهتر به جواب خواهید رسید.

۰۲- حضور صفحه خود را به گونه ای تنظیم کنید که قابلیت جستجوی بالایی داشته باشد:

اگر اکانت شما صرفاً مبتنی بر اینستاگرام است، به احتمال زیاد تایید نخواهید شد. پس باید حضور قابل توجهی ایجاد کنید، به طور مثال: وبسایت خود و سایر نمایه های رسانه های اجتماعی خود را به هم متصل و بهینه کنید تا در جستجوی وب به خوبی دیده شوند و نتایج جستجوی بیشتری ایجاد شود!

استراتژی های بهینه سازی قابل توجهی را برای حساب های رسانه ها و شبکه های اجتماعی خود اجرا کنید، این امر تاثیر مثبتی بر اعتبار حساب شما در هنگام شروع فرآیند تأیید خواهد داشت.

۰۳- نتایج سرچ گوگل را بالا ببرید:

یکی از مهم ترین معیارها یا شاخصه های به دست آوردن تیک آبی در اینستاگرام، وجود نتیجه، هنگام جستجوی نام شما در گوگل است. به این معنی که وقتی نام خود را در گوگل جستجو می کنید، نتایج زیادی برای آن ظاهر می شود. این نتایج می تواند مربوط به رسانه های اجتماعی، نوشتن کتاب، پروژه های تحقیقاتی و یا حول فعالیت های اجتماعی و هنری شما باشد.

۰۴- در یک حوزه تخصصی خاص فعالیت کنید:

فعالیت در یک حوزه خاص می تواند اینستاگرام را وادار کند که سریع تر صفحه شما را تایید کند و به آن تیک آبی بدهد. طبق استراتژی اینستاگرام، حساب های کاربری که در یک حوزه تخصصی خاص فعالیت می کنند شانس بیشتری برای دریافت تیک آبی دارند.

۰۵- به افزایش فالوور اینستاگرام خود ادامه دهید:

درست است که درمورد تعداد فالوور های مورد نیاز برای تایید اکانت اینستاگرام چیزی گفته نشده است، اما قطعاً با تعداد فالوورهای بیشتر، قابل توجه تر به نظر خواهید رسید. جهت افزایش شانس خود برای گرفتن علامت آبی در کنار نام خود، به تلاش و فعالیت برای افزایش فالوورهای درگیر ( فالورهای فعال ) خود ادامه دهید.

همانطور که گفتیم، وجود این نماد آبی ( تیک آبی - Verified Badge ) در شبکه ها یا رسانه های اجتماعی، به این معنی است که هویت و مالکیت آن حسابِ کاربری به طور رسمی توسط مدیران آن پلتفرم (سکوهای برخط) و پس از طی مراحل و شرایط و طبق قوانین آن ها بررسی و تایید شده است.

افراد، برندها ( نامی ها ) و مشاغل دارای نشان تایید شده، از اعتبار خاصی برخوردار هستند و اگر آن پلتفرم بین المللی باشد، آن اعتبار نیز بین المللی است.
تیک آبی به افراد و نام دارانِ مطرح داده می‌شود و وجود این تیک سبب می‌شود که کاربران از حساب‌های تقلبی و کپی‌برداری تا حد زیادی در اَمان باشند.

‌‌

تیک آبی اینستاگرام

راه اندازی کمپین دریافت تیک آبی و تایید مالکیت ( وریفای - Verify ) تمامی شبکه ها و رسانه های اجتماعی:


مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب با ساخت و بهینه سازی زیرساخت های لازم، امکان تایید و دریافت تیک آبی شما را کاملا هوشمند در تمامی رسانه ها و شبکه های اجتماعی فراهم می‌کند.
وریفای و تیک آبی اکانت گوگل
وریفای و تیک آبی اکانت اینستاگرام 
وریفای و تیک آبی اکانت و کانال تلگرام
وریفای و تیک آبی اکانت توییتر
وریفای و تیک آبی اکانت اسپاتیفای
و ...

آقای بازاریاب متخصص اجرای تبلیغات در شبکه ها و رسانه های اجتماعی (SMM)، ارائه دهنده خدمات ویژه مدیریت ارتباط با مخاطب و حفظ مشتری (CRM) با قابلیت هوشمندِ تفکیک مخاطبین هدف، تبلیغ نویسی (SMS) و جذب مشتری است.

مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب با مدیریت صادق مختاری، اولین مرجع بدون واسطه تامین خدمات تمامی شبکه ها و رسانه های اجتماعی در ایران است که تمامی خدمات ارائه شده خود را با تضمین قیمت، کیفیت و دریافت نتیجه مثبت و تضمین ۱۰۰٪ بازگشت هزینه ارائه می‌دهد.

منظور از عنوانِ "کمپین" دریافت تیک آبی چیست؟


منظور ما از کمپین درواقع مجموعه اقداماتی است که به صورت گروهی و طبق یک توافق و خرد جمعی در یک پروژه با اهداف مشخص انجام می‌شود و برای هر یک از فرادِ تاثیرگذار در این پروژه، بسته به تخصص، تجربه و مهارت، وظیفه‌ای مشخص شده است و یکی از ملاک های کارفرمایان برای واگذاری پروژه به کمپین ها، ویژگیِ اثر بخشِ مدیریت در زمان و افزایش سرعت بدون اختلال در اجرای امور است.

همچنین لازم به اشاره است که هر یک از کمپین های مجموعه تبلیغاتی آقای بازاریاب، بارها به صورت خطی، تمرینی و عملی، توسط کارشناسان این مجموعه، اجرا شده است که همین امر نیز به نوبه خود باعث کسب مطلوب ترین نتیجه با کمترین هزینه و حداقل‌ترین زمان ممکن نسبت به دیگر همکارانِ ما شده است.

صفر تا صد این کار را به ما بسپارید و از مسیر لذت ببرید، زیرا که نقطه پایانی وجود ندارد و نتایج نیز از ابتدا با ما همراه هستند !

تمامی افرادی که در تلاش برای دریافت تیک آبی رسانه های خود از جمله صفحه اینستاگرام خود هستند، بعد از مراجعه به ما جهت مشاوره، ابتدا یک سوال اساسی در ذهن خود دارند که یا می‌پرسند و یا سعی می‌کنند در حین گفتگو متوجه پاسخ آن شوند، و آن سوال این است که؛ آیا مگر غیر از پر کردنِ فرمِ درخواستی که در اپلیکیشن اینستاگرام در دسترس است، کار دیگری هم انجام می‌دهید؟!

و پاسخ این است که اتفاقا تنها کاری که در ابتدا انجام نمی‌دهیم، استفاده از همان فرم است!

انجام آن هفت مرحله و ارسال آن فرم درخواستی که در بالاتر به آن اشاره کردیم را همه افراد می‌توانند خودشان انجام دهند اما آیا نتیجه‌ای هم گرفتید یا خیر؟!
فرم می‌تواند همیشه توسط شما ارسال شود، بارها و بارها ارسال کنید، اما آیا فقط یکبار از این ارسال ها تایید می‌شود؟!

طبیعتا این پیش نیازها و معیارها هستند که تایید شدن یا تایید نشدنِ دریافت تیک آبی را برای شما مشخص می‌کنند.

لازم به ذکر است که حتی اگر یک صفحه در اینستاگرام یا دیگر شبکه ها و رسانه های اجتماعی به طریقی غیر اصولی تایید شود و زیرساختِ مناسبی برای آن حساب کاربری، تامین یا تنظیم نشده باشد، پس از مدتی کوتاه، تیک آبی و تایید آن صفحه به راحتی حذف خواهد شد و در مواردی حتی آن حساب کاربری نیز برای همیشه غیرفعال می‌شود.

اما کاری که ما انجام می‌دهیم چیست؟


به طور کلی می‌توان گفت برندسازی ( بنام سازی ) یک مساله مهم است، یک برند سازیِ شخصی (personal branding) یا یک برند سازیِ شغلی (business branding) تفاوتی نمی‌کند، در هر صورت باید برندی وجود داشته باشد که تایید شود

حالا شما بگویید که مفهومِ وجود داشتن چیست؟

برندی که منحصر به فرد باشد، دیده شود و حضور آن حس شود، و در فضای آنلاین و بین المللی درحال رشد باشد و هویت آن مشخص باشد، وظیفه‌ای داشته باشد و تاثیر گذاریِ آن نیز به نحوی قابل ارائه باشد.

یک برند مدعی قبل از تایید شدن در یک جامعه بزرگ، ابتدا باید در چندین جامعه کوچک تایید شده باشد. خبر، بیوگرافی، تاریخچه، رزومه و... داشته باشد.

ما به صورت تخصصی تمامی زیرساخت های لازم را نه تنها فقط برای تایید شدن در یک پلتفرم می‌سازیم بلکه به رشد یا گسترش جامعه مخاطبین آن نیز می‌پردازیم و قطعا تیک آبی همه چیز نیست و هدف از تایید شدن در بیشتر مواقع جلب توجه، اشاره به اعتبار و جلب اعتمادِ حداکثری است و ما روی تمامی این موارد کار می‌کنیم.

از تغییر کردن و تغییر دادن نترسید، تخصص ما بهینه سازی، پشتیبانی و همراهی است و قطعا نتایجِ جدید فقط با جسارت و اقدامات جدید کسب می‌شوند.


ساخت شبکه های اجتماعیِ دیگر، ساخت وبسایت، تولید محتوا، تبلیغات گسترده ایرانی و خارجی، مصاحبه، پروفایل سازی، بیوگرافی و اتصال و جریان سازیِ همه این موارد (و هرچیزدیگری که لازم به اجرا باشد) از دیگر اقداماتی است که انجام می‌دهیم که حتی اگر شخصی به هیچ عنوان هیچگونه شرایطی برای تایید در خود یا کسب و کار خود نبیند، ما آن شرایط را دقیقا به صورت چریکی و در مقابله با همین پیش‌فرض برای او ایجاد خواهیم کرد.

‌‌

همچنین درمورد تامین هزینه پروژه و ورود به این کمپین جذاب نیز اصلا نگران نباشید، پروژه به صورت مشاوره‌ای و مرحله‌ای انجام می‌شود و در هر مرحله‌ای که متوقف شود، باعث شکست یا ضرر نخواهد شد، این موضوع از طرف ما کاملا تضمین شده است، و تمامی کمپین های اجراییِ ما دارای بیمه توقف آنی و تضمین پیشرفت مالی هستند و توجه به این محالات نیز از ویژگی های نشاط آور ماست.

آیا تخصصی دارید؟ شاید بتوانیم تخصص هایمان را نیز برای هم به اشتراک یا به اجرا بگذاریم!

ما در مجموعه آقای بازاریاب، با عشق و علاقه کار می‌کنیم، چیزی سد راه مان نیست و می‌گذریم و بهترین ها را گلچین می‌کنیم، هدفمان را می‌بینیم و سعی می‌کنیم مسیرمان را فراموش نکنیم و آنچه را که آموختیم اجرا کنیم.
کسب تجربه خوب است و انتقال آن بسیار لذت بخش.


برای شهرت نام و پیشرفت کسب و کار خود اقدام کنید، ما نیز در تمام مراحل تصمیم گیری، راه اندازی و بهره مندی در کنار شما هستیم.

جهت مشاوره و ورود به یک کمپین هرچند کوتاه مدت (سریع و چریکی) اما جذاب، با هر میزان بودجه‌ای که درنظر دارید، چطور است که از طریق تلگرام یا واتس‌اپ با هم گفتگو کنیم؟

کانال تلگرام آقای بازاریاب

موفق باشید♡

صادق مختاری - مشاور رسانه ای

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



کد امنیتی رفرش
آمار

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 82
    کل نظرات کل نظرات : 24
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 29

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 150
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 38
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 42
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 20
    بازدید هفته بازدید هفته : 150
    بازدید ماه بازدید ماه : 7,653
    بازدید سال بازدید سال : 28,134
    بازدید کلی بازدید کلی : 317,619

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.218.55.26
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

    کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به آقای بازاریاب بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
    قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف